Puig Conill

El Puig Conill és un turó situat per sobre dels plans de Can Bofi, entre el torrent del Forn del Cargol i la canal del Bosc. La seva part superior és allargassada, de forma rectangular i gairebé pelada, que està coronada en un dels seus extrems per un petit cim arrodonit.
Tot i fer 903 metres d'alçada, el Puig Conill no destaca perquè es troba just a sota del Morral Gran, que el supera en 60 metres, i del conjunt de la carena dels Ginebres.
Per això, la millor perspectiva del Puig Conill s'aconsegueix des dels índrets més alts que l'envolten. Concretament des del Morral Gran es pot veure la llarga extensió pelada de la parta superior turó.
Per pujar fins a dalt del turó cal anar al mas de Can Bofi i seguir el corriol del torrent del Forn del Cargol. Quan el camí s'acosta a les parets rocoses del Puig Conill cal abandonar-lo i enfilar pel mig del bosc la vessant sud-oest de la muntanya.
Al cap d'uns 250 metres s'arriba a la part superior i cal fer una curta grimpada per assolir el petit cim.
A continuació es baixa uns tres metres fins a un llarg pla.
El pla acaba pel nord en un alzinar que fa una important pendent. Es possible avançar en forta pujada pel mig d'aquesta zona boscosa  i, després de superar una estreta canal entre els cingles (on hi ha una roca foradada), es connecta amb el cami que travessa la carena els Ginebres, a la dreta del Morral Gran.